guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Friday, December 17, 2010

AKU MASIH DISINI

aku tetap disini,
aku padam dalam cinta yg aku cari,
aku selalu ingin kau hadir menemani,
tapi semuanya berubah,
aku dah banyak bersabar menunggu,
menunggu dan terus menunggu,
bukan segunung permata ku janjika,
bukan seluas alam ku ilhamkan,
tap setulus kasih dan sayang ingin kucurahkan,

aku tetap disini,
dah banyak sakit ku tempuhi,
aku dah banyak gagal,
aku dah banyak menderita,
aku.. dah bnyak berkorban,
tp apa erti pengorbanan,
andai semua itu di pandang hina,

aku masih disini,
menunggu hari menanti jawapan pasti,
aku terpanah disini,
kerana,
bila ku lihat kau tersenyum,
kau tidak senyum ke arah mataku saja,
senyuman mu tepat pergi ke hati,
aku memohon izin mu,
untuk ku menyimpan senyuman ini,
kerana aku ingin kau tahu,
kau tidak pernah lupus daripada ingatan ku,
dan namamu telah ku pahat di dasar hati ku..
jika rindu itu berbunga cinta,
airmata itu adalah embun dikelopaknya,

aku masih disini,
aku masih disini,
aku masih disini...
menggengam satu untaian kata..
aku sang pencintamu...

No comments:

Post a Comment