guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Wednesday, March 16, 2011

jangan letakkan sayangmu padaku...

terima kasih.. ungkapan yg mampu ku ucapkan kpdmu.. selepas kau buatku hanyut dalam belaian manjamu kau guris kesetiaan ku.. ya!! aku mmg bodo sbab xprnah brusaha utk mmbahagiakan hatimu.. kau selalu ckp "ayg hepi dgn abg, ayg xtpu, ayg rndukn abg" hakikatnya kau bebankan prasaanku yg dh trlalu brbunga untukmu, aku faham aku xsehebat org lain.. aku xpndai bermadah cinta hingga kau cair, tp hatiku benar untuk mu, dsebabkan kesilapan insan bergelar lelaki, semua lelaki kau anggap sama.. apa yg boleh aku buktikan utk meraih cinta sucimu.. aku cintakan mu.. aku sygkn mu, tp yg ku dapat penderitaan.. setiap hari smakin menderita diriku kau buat.. aku pendam aku simpan, kenapa? sebab aku xmau kau trluka dgn teguran dn kata2 ku, tp lagi ku biar lagi jauh diriku dari dirimu.. aku brharap cintamu, aku brharap kasihmu, tp apa yg aku dapat.. parut yg xkn hilang selama2nya.. kau selalu cakap," ayg sygkn abg, ayg xnk abg tinggalkan ayg.." apa guna madah yg kau lontarkan ni.. KOSONG!! aku mengaku aku lemah dgn bisikan manjamu, kenapa kau sygi driku andainya tiada cinta didalam hati mu.. aku mengaku aku dh lukakan hti seseorg yg mncintaimu,, demi kamu aku sanggup mnjadi dayus, biarkan aku yg mengundurkan diri.. biarkn aku dayus ya mmg aku dayus sbab xprnah prtahankan cinta yg pernah mnjadi hak aku... aku bukan lelaki sejati... jangan letakkan sayangmu padaku, andai aku bukan pilihan hatimu...

1 comment:

  1. mirul...sabar la...andai dye jd0h mirul..dye akn kembali pda mirul..pcye la...ckap memg senang...tp..mirul yg ase...kuatkn smngat...ain dh ase pe yg mirul ase...be str0ng br0...dh f0l0 bl0g aen..??

    ReplyDelete