guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Sunday, June 19, 2011

ape ke bangang dorg nih..

ni ade 1 cite psal 3 org asli... 1 hari 3 org asli ni naik moto untuk ke kebun.. jarak dri umah ke kebun tu agak jauh gak... dorg pun naik la.... dlm perjalanan dorg tu dorg di tahan polis.. tp dorg dengan selambe je jalan polis tu trkejut pastu polis tu kejar.. bile dh benti, bermula la dialog ni...

polis: nape awak xberenti waktu saya tahan tadi???
salah sorg org asli tu jwab: mane leh tumpang dah encik.. moto dah full sbab tu saya xbrenti...
polis: ???

1 comment:

  1. shit!!!
    inilah yg ako mksdkan...
    blog yg warna warni...
    bkn asyik cter mslh pribadi...
    ini bukan dairi...
    k sila tingkatkan prestasi...
    awk lyk untk mggu dpn...

    ReplyDelete