guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Monday, June 13, 2011

kerunsingan melanda

entry utk arini yg paling aku sakid hati.. arini bgun pagi dengan penuh semangat utk ke kolej... sampai je kt kolej mcm bese, lepak dlm kelas, pastu start r blaja.. abeh je klas kak mas ckp. "jap lg kul 1 jmpe miss azlin amik result..." ngam aku pon semangat r.. sbelum tu tido jap... bgun je tido dh kul 1.15 pastu aku pon dgn muke blur p cuci muke pastu p library amik result.. sampai je kat library, aku bratur, smpai je mat miss azlin aku trkejut sbab miss aslin ckp, "amir, alip ngan lan pnye result xde kt sy awk try tnye exam department.." adeh.. aku pon cargas r pegi.. pastu org exam departmen ckp, "u kene settelkn payment 200 utk amik result" aku tnye r payment ape, die ckp "u punya fine sama kolej sudah lama xbyar" aik.. sbelum nih xde hal.. pastu aku pon pegi lak student affair nk bincang.. haram jadah btoi.. lgnsung xleh kompromi.. ble la plak dorg ketatkn law ni.. kalo xde id, exam ngan result xleh amik.. adeh lg 2 minggu aku dh nk rivision week... mne nk cekau nih... aku runsing, runsing, runsing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment: