guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Saturday, June 18, 2011

petro habis....

haha entry nih aku nk cite psal bangla bangang keje kt petrol pump station..
     satu hari tidak seperti hari2 bese, petrol yang ade kt stesen minyak tu abis.. tokey kedai tu pun kusut ngan keadaan kelam kabut die pegi jmpe bangla yg jge kt lua tu... bermula la dialog nih....

tokey: bhai... nanti kalo ade org melayu dtg u ckp "abg minyak habis"
          kalo india dtg u ckp "anei, petrol ilek"
          kalo cina dtg, u ckp "uncle petrol mei yo"
bangla: wookeyh incik tada hal...

bangla tu pun wat la mcm yg di ajar... tibe2 ade pak arab lak dtg... bangla tu serabut.. xtaw nk ckp ape.. last2 die bru teringat 1 bende... maka terjadi la situasi nih..

bangla: pak sheikh.. petroleum...... errr.. petroleum sadaqallahuladzim....
pak arab: ????

No comments:

Post a Comment