guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Friday, June 17, 2011

dapat keje!!

haha entry ni aku nk gtaw yg aku bru je dpt keje kt kenny rogers.. aku saje je pegi smalam nk tnye kot2 ad nk pkai part timer... meh aku story ckit... mule2 aku pegi jj ngan abg aku, abg aku pegi kt coffe bean skali mintak trus interview.. aku pun igt nk try.. aku try mintak kt kenny.. bru je nk tnye ade keje x, manager die trus bg pen ngan kertas kt aku... die sruh tlis ape yg aku kne bwak ari selasa nih.. yg lwaknye.. lpas die sruh tlis tu, nme ngan no fon die x amik pon.. haha.. pastu aku g blik kt kenny tu.. aku pun bg lah detail aku.. pastu aku blik lepak lak kt cc sbab nk wat keje ckit.. tp mlm td lah ad 1 moment yg hampir2 menjatuhkn air mata aku... (aku nk selit sikit jiwang) aku dpt bnde yg xpnah aku dpt n aku rse trharu gile kt dieba.. xsngka die snggup x tido demi aku untuk siap kn video nih.. tajuk video nih adalah 3 perkataan pertama dlm hubungan kami yg bermula sejak 8/6/2011.. i love you syg.. mo marya garcu

No comments:

Post a Comment