guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Sunday, June 12, 2011

kau buat ku tenang syg..


adiba ashri a.k.a dieba dib (di fb) nama yg agak ranggi, tp orgnya manja, lembut dan kuat semangat.. dia selalu wat aku trsenyum.. dgn gurauan mnjanya.. dgn kini aku berjaya membelai hatinya.. aku berjaya mendapat cintanya.. kau telah ubah masa silamku yg samar2 kau telah hadirkan seribu kenangan dalam sehari.. syg, perlu rasanya ku simpan mesramu menjadi penawar hidupku.. keranamu aku masih mampu percayakan cinta, keranamu, aku masih berdiri setia.. seronok aku dgn tawamu.. wlaupun kdang kau kuat berleter.. hue hue hue... tp sweet.... tringin nk menongkat dagu sambil tgk muke kau yg penuh konfiden tu bersyarah kt depan aku... hehe walaupun kite same2 nakal, tp kesetiaan kite wajib kukuh taw... aku tetap aku yg terbaik utk dirimu.. hehe jiwang x bie? hehe haa.. kalo la kau bace entry nih.. kompem kau ckp.. "bie, gile ske wat ayt jiwang yg meraban..." hehe jgn marah aku wat entry kali nih sebab nk ckp aku sayang kt kau lah dieba.. hehe... me and you <3 forever je...

 sori taw xbg taw curi2 letak gamba ni..

3 comments: