guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Thursday, June 30, 2011

slow down system..

susah r nk citer.. tp re mcm xnk tulis pun ade.. cme aku nk gtaw.. aku dh jd trlalu blur sgt2 skrg ni.. ntah r susah nk ckp.. doc ckp aku pnye sitem dh low, coz aku trlalu aktif smpai xd me nk rehat langsung.. aku taw.. n aku pn prasan gak.. skrg ni aku dh bnyak brubah.. bnyak bnde aku fkirkn.. slah 1 nye psal... emmm ntah la aku pun dh meluat nk fkir.. kalo mmbe, xkn snggup wat aku mcm tu kn.. ntah la.. muk ni dh 2 kali aku trkene mcm nih.. aku rse dh ilang kpercayaan kt org.. sumpah aku ckp aku dh jadi rimas, aku dh jd mlas nk cite msalah kt mmbe2, aku rse bnde ni mcm dh jd trauma lak kt aku.. aku rse mcm nk senyap trus je... wlaupun aku re bahagie sgt, tp sebab mmbe aku jd down gile2 pnye.. aku rse ralat gile nk cayekn org dh.. org rmai ckp, nk menang biar ats usaha sndiri, aku mmg usaha cuma aku xpndai nk tnjuk kn hasil kje aku sbab aku taw mti kne cantas pnye.. o bek aku diam, ibarat kata pepatah "diam kamu lebih baik dari pertuturan bicaramu.. "

No comments:

Post a Comment