guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Friday, July 1, 2011

mereka ter hebat!!

hari ni aku dh dpat semua jawapan untuk persoalan yg melanda diri aku, aku dh dpt pnyelesaian, aku dh dpt petunjuk.. n ni mungkin sebab kenapa Allah turunkan pengajaran dlm hidup aku... aku bersyukur sgt2 sbab ada dia sbagai penyeri hidup... aku harap betullah dia yg tercipta untukku.. hari semakin dekat.. aku berjanji akn jaga dia dgn penuh perihatin.. aku akn pastikan setiap hari2nya penuh makna, aku akn cuba berdiri di atas paksi cinta untuknya.. aku bersyuku ya Allah... kau turunkan aku sahabat, kawan, keluarga, dan dia yang sangat menyayangiku.. aku memohon agar kau panjangkan hubungan kami dan kau berkati persahabatan kami ya Allah,... din, wan, jep, farid, abid... korang adalah kemba aku yg xde tandingan... anda semua TERHEBAT!!

1 comment: