guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Thursday, July 28, 2011

nota dari dia.......

ini adalah nota yg aku terima dari dia semalam..

"my dear,
             bie.. harap bie bce surat ni k.. syg mlu nk ckp dpan2 bie jd syg tulis surat ni.. syg nk bie thu isi hati syg sejak kenal dgn bie.. hdup syg happy dan selalu senyum sebab tak bosan.. kalu bie nk tahu bie penguat semangat syg kt sini.. bie pon thukn. syg seorang yang manja dgn family.. so ble jauh dgn fmily, bie lah tmpt syg brmanja mmg syg akui, kalau tak jumpe bie sehari memang rindu, rindu nk tgk bie senyum, rndu nk tgk bie gelak.. rndu nk usik bie, dn yg pling pnting rndu nk tgk bulu mata bie yg lentik tuh.. hehehe giler comellah.. >.< bile syg dgn bie syg lupe sume msalah syg.. kalo boleh syg nk kite bersama.. hari2 syg pegang fone tggu bie msj.. tgu bie kol.. kalo dgr je bunyi fonemmg syg amik cepat2 nak2 kalo name bie yg anta.. lglah melompat.. hehee.. kalo bie tak de dlm hdup syg.. syg p;on tak tau ape akn jd.. mungkin syg jd mcm org bodo je kot.. so syg tak nak bie g jauh2 dr syg.. rinduu bangatt.. huhuhuu bile syg demam nie.. bie amik berat dkt syg.. Hanya tuhan yg tahu mcm mna syg rasa.. bertuahnya syg sbab dpt bie!! bie sanggup ambik syg bwak g hspital..beli ap syg nk.. hantar bubur.. syg tk tahu nk balasmcm mana dh.. syg akn doa supaya hubungan kita kekal selamanya.. MOHAMAD AMIRUL @ BIEBIE..

          Hanya awk sorg dlm hati saya... hanya awk sorg kekasih hati saya.. dan hanya awk sorang hingga ke akhirnya.. saya janji saya jaga awak... saya janji saya tunggu awk.. saya nak awak je... saya sayang awak dan cintakan awak je.. kalo saya tak dapat awk di dunia nie.. saya tetap tunggu awak di sana.. di syurga..

-Dieba Dib-"

"Ya Allah Ya tuhanku.. jika dia Nur Adibah jodohku kau kekalkanlahkami berdua... kau bahagiakanlah kami berdua di dunia dan di akhirat"

4 comments:

  1. moge2 berkekalan la...
    jge elok2 k...
    k slamat!

    ReplyDelete
  2. insyaallah... doakan yg terbaik.. :)

    ReplyDelete
  3. me too hope like din says. May Allah bless both of u. XD

    ReplyDelete
  4. bulat..jage gf ko baik2 k...
    t kwen jgn lupe invite ak taw!!ak bg korang adiah paling besor t k..haha.. (^_^)

    ReplyDelete