guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Friday, July 22, 2011

in love again...

dh seminggu aku x update blog nih.. aku nk cite sket.. hehe dlm seminggu nih aku rse seronok sgt2 sbab si dia a.k.a dieba brsama ngan aku.. sumpah aku terharu sebab ari isnin ari tu (19/7/11) aku dpt sesuatu yg aku idamkan.. kami pergi grbang mlm.. aku mmg dh lme usha jam nih.. n aku mmg teringin.. mlm tu kami nk p tgk cite flat 3A tp sbelum tu kmi p jlan2 dulu.. aku pndang je jam tu.. die pn ajk aku p kt kdai jam tu.. pastu dgn xsmena2 dia angkat jam tu trus dia byar,,.. dlm hati aku dh rse smacam dh.. aku pn blikan die jam gak.. hehe... tp kaler pink.. serasi sgt2.. ble msuk kete die pkaikan jam tu.. aku rse indah sgt2.. aku ckp kt die.. "sorry sbab susahkan syg" die blas blik "DUIT SYG XKN SAMA HARGA DENGAN DIRI BIE, BIAR SYG BERHABIS BERJUTA PUN TP CNTA SYG KT BIE XKN PERNAH HABIS" aku terkedu.. aku cpai tgn dia aku cium dahi dia, hati aku sejuk tgk mata dia... aku sayu.. aku trharu sbab dia sanggup bkrban utk aku.. aku xkn lpaskan dia dri hdup aku.. mungkin ini berkat kesabaran aku.. mungkin dia cinta sejati aku.. forever i will not let u go.. so this is for u syg..
ape pun yg dtg.. hati bie tetap kuat utk mencintaimu syg...

No comments:

Post a Comment