guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Thursday, July 7, 2011

8/6~8/7/2011 sebulan bersama..

semalam bertarikh 7/7/2011. adalah tarikh yang membahagiakan aku kembali, seharian kami bersama, seharian kami bercerita, aku menghabiskan sehariku dengan dia, dieba, bie rse hepi sgt2, sbab smlam syg ade ngan bie, memori di botani, karaoke di tesco pasir putih, gerbang malam, padang ipoh, bie btul2 rse 1001 knangan yg terindah sangat2 semalam, syg, tnpa kita sedar, arini 8/7/2011 adalah tarikh kite genap sebulan kita bersama syg, bie btul2 rse bertuah sgt2 sbab dpt memiliki syg, kau dah kembalikan kecerian ku yg dh hilang syg, jam yg syg bg kt bie ni akn bie simpan dan bie akn syg mcm mne bie jge syg, syg jgn rsau k, xde pape yg leh halang hubungan kite, cume bie harap hati kite same2 kuat, i juz wanna u to know dat i will love u till end of my life time.. 4ever us syg...
jam yg cute, org yg bg lagi cute,
she is the one!!

No comments:

Post a Comment