guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Friday, July 8, 2011

our pinki day!!

hehe xsangka arini kami sme2 pakai pink, hehe aku rse hepi gle ble die lafazkan "I LOVE YOU" kuat2 kt dlm kete td...kisahnye mcm ni, td aku nk anta die blik kt medan kidd, aku dari tempat keje amik die kt umah, xsangka dia pakai bju pink gak.. tp tiket bas abeh so die trpaksa postpone, blik pagi esok, aku pon try la pujuk die dlm kete,aku dh rsau dh tkut die mnangis, sbab aku dh jnji xkn bg die mnangis lg.. aku sygkan dia.. hehe waktu tgh memujuk tu dia ckp I LOVE YOU kt aku... aku rse sejuk hati sgt2... sumpah aku xkn cari lain... yg kt bwah ni lah pic of us.. I LOVE YOU ADIBAH!!!!!!!!!!!!!

 hope we will be together till end of my life syg..  remember syg "susah senang kita bersama.."
this word is for u syg..
Ratapan naluriMemanggilkan namamu
Kerana pertemuan ini
Akanku abadikan
Segala memori
Kulewati waktu itu
Didalam pelukanku
Gugurnya pemisah
Di antara kita terbinanya
Satu mercu tanda
Cinta yang setia
Meredahi masa meniti usia
Hingga keakhirnya
Kuabadi cinta dihati ini"

No comments:

Post a Comment