guys..... nk gtaw nih.. blog nih aku wat sebab aku nk share ape je yg aku rse, pengalaman aku, suka duka.. n kisah sahabat2 y aku gelarkan mereka kembarku!!!

Sunday, July 3, 2011

rindu doeh...

sumpah aku tibe2 tringat zaman sekolah.. aku rse sedih gile... aku rindu sgt2... entry nih aku xnk cite bnyak.. cme nk share beberape gmba2 dgn mereka... aku rindu..
                                                2 seroja (ade kisah disebalik gamba nih..)

                                                  3 seroja (dh mule nk style...)

                                                                4sp  (we love baha)

                                                  5sp (angkatan croud terakhir)
itu lah die yg ade dlm simpanan aku... tp gamba f1 xde.. nih ade lg aktiviti yg aku rindu..
                                                hahaha nih croud wajib.. tp gg dh ilang...
                                                 walaupun ade yg dh menyombong sekarang...

tu la yg dpt aku share... n kongsi.. nk taw x sume nih berlaku kt mane...

 tadaaaaaa!!!!!!! ni ha lambangnye.... fewwit... tp aku bengang sebab ade junior yg curi name group yg din dh buat... siyes aku bengang.. SELIPAR-GIG is us oke.. (seripagi spm08)...

4 comments:

  1. ako ske ni...
    smpn laa...
    ako lg bnyk...

    ReplyDelete
  2. aku nk kumpul lagi koleksi.. sape lagi ade..

    ReplyDelete
  3. my br0...siyes rindu saat2 tue..nk ulang balek b0leh x..?? ble agy nk kumpul rmai2 mcm dlu....

    ReplyDelete